niedziela, 31 marca 2013

good day my angel

Na początku należy się przywitać. Witaj e-świecie, to ja i mój kawałek cyberprzestrzeni. Do założenia bloga zabierałam się od wakacji. Wszystkie plany "pokrzyżowało" mi dostanie pracy, którą właśnie straciłam. Ale zacznijmy od początku.

Mam 23 lata i studiuję dwa kierunki - dziennikarstwo/kulturoznawstwo. Piszę do Was z Lublina. Interesuję się reklamą, sztuką nowoczesną, lubię też czytać i słuchać muzyki. Nie zdradzę więcej, bo mam nadzieję, że stopniowo zaczniemy się poznawać.

Na początku chciałam założyć bloga, żeby monitorować swoje postępy w przerzucaniu się na aktywny i zdrowy tryb życia. Ale wydaje mi się, że to trochę za mało. Chcę tutaj pisać o sprawach które mnie interesują, o moich sukcesach i porażkach, a czasami po prostu poględzić o głupotach. Nie wprowadzam więc żadnych kategorii - zobaczymy co z tego miszmaszu wyjdzie :).

Jak tylko skończą się święta, mam zamiar porządnie wziąć się za siebie. Mam już na koncie sporo porażek, bo zabrakło mi motywacji albo po prostu warunki nie sprzyjały. Teraz mam zamiar to zmienić.

To by było na tyle - wiem, to bardzo ogólne myśli, ale dopiero się rozkręcam i nie mogę zdradzić wszystkiego na samym starcie :). Dlatego też spodziewajcie się kolejnych wpisów w najbliższym czasie.
A póki co, pozdrawiam ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz